Baked blushes review


In mijn shoplogs van de afgelopen tijd liet ik deze baked blushes en highlighter zien. Vandaag een review!


Manhattan Oktoberfest LE Wiens Fever, Milani baked blush Rose D’oro, Mac mineralize skinfinish Lightscapade (Fall colour collection).



Wiens Fever is lekker fel, maar lichtjes aangebracht op je wangen ziet hij er best natuurlijk uit. Hij is vrij klein, op de verpakking staat niet hoeveel gram product erin zit. Het blenden van deze blush gaat best moeilijk, maar blijft zeker zo’n 5 uur zitten. Ik zou deze omschrijven als een roze blush met oranje tonen. Hij geeft een vrij natuurlijk effect als je hem licht aanbrengt, hij is helemaal mat. Hij kostte € 5,50 en ik kocht hem in Duitsland.



Rose D’oro bestelde ik bij Beautyjoint.com voor $ 6,99, dat is iets meer dan € 5. Er zit 3,5 gram in de verpakking, wat niet heel veel is voor een blush maar hij is ontzettend gepigmenteerd! Je hebt echt maar een heel klein beetje nodig, ik tik m’n kwast heel lichtjes tegen de blush aan en ik heb al voldoende voor een wang. De kleur is mooi warm peachy/brons, ik heb eigenlijk geen bronzer meer nodig als ik deze op heb. Van de glitters die erin zitten zie ik op mijn wangen amper iets terug, maar hij geeft wel een mooie glow en blijft rustig tot in de avond zitten.



Lightscapade is een prachtige koele highlighter die een mooie glow op je gezicht geeft. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen! Dit is de perfecte highlighter voor mij, hier was ik al een tijdje naar opzoek. Bij Mac kost hij € 27,50 maar ik kon hem van iemand krijgen voor wat minder. Je krijgt 10 gram product, zie dat maar eens op te maken!



Swatches in dezelfde volgorde.  Lightscapade heb ik niet geblend omdat je daar nu ook weinig van terug ziet.

Vinden jullie baked blushes ook zo mooi?

Dit bericht werd geplaatst in Reviews, Swatches en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Baked blushes review

  1. Lien zegt:

    Ik vind de blushes echt mooi! Ik vind het eigenlijk vrij moeilijk om de juiste blush te vinden. Ik heb er nu één van de hema gekocht. Ik ga hel straks eens uitproberen.

    X Let’s call it Beauty

  2. Wow, die rode blush ziet er echt geweldig uit! Ondanks dat hij zo fel is en heb zacht kan aanbrengen is hij gorgeous!

  3. Pingback: Favorieten van 2011 « beautyvictims

Geef een reactie

