EOTD sparkly smokey


Al een tijdje had ik het Holographic Silver pigment van Gosh ongebruikt liggen. Ik wist niet hoe ik hem moest gebruiken of vond er het goede moment niet voor. Gisteravond ging ik een avondje naar de kroeg met wat vrienden, goed excuus om me heerlijk op te tutten!




Ik had al mascara op voordat ik deze look maakte. In het echt was de oogschaduw veel donkerder dus vielen mijn spinnenpootjes wat minder op.

Deze tutorial kwam ik een tijdje geleden tegen en heb ik voor deze look gebruikt. Eigenlijk is het heel simpel, gewoon een smokey eye maken en dan de glitters erop plakken! Ik koos er zelf voor om de glitters alleen op het donkerste gedeelte te doen.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. De glitterliner die ik gebruikte om Holographic Silver mee vast te plakken staat niet op de foto, maar dat was een zwarte eyeliner met zilveren glitters van John van G. Ook heb ik een mat witte oogschaduw gebruikt, uit het Champagne & Caviar palette van NYX.

Fijn weekend!

Dit bericht werd geplaatst in EOTD en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op EOTD sparkly smokey

  1. Wauw, echt prachtig.
    Liefs, xx

  2. xibalbablog zegt:

    Heel leuk gedaan! Staat erg mooi šŸ™‚

  3. Myrna zegt:

    Prachtige look, smokey eyes die ook goed voor overdag kunnen vind ik juist leuk en daar is deze er een van!

  4. Lien zegt:

    Mooi gedaan! Leuk dat je het enkel op het donkere gedeelte hebt gedaan!

  5. Prachtige look, de glitters zijn er leuk in! Het voegt toch iets toe.

Geef een reactie

