Producten opgemaakt in oktober


Deze producten heb ik opgemaakt de afgelopen maand. Lees verder!

Biocura reiningingsdoekjes, deze heb ik gekregen, het waren prima doekjes, niks mis mee!

Catrice Lashes to kill mascara 10 ml. Fijne mascara, al vond ik wel dat hij best wel snel droger begon te worden. Volgens mij had ik ‘m nog niet eens 3 volle maanden ik gebruik, maar ik vond hem gewoon niet fijn meer, te droog.

Hegron blond lightening conditioner 250 ml. Opzich wel fijn, niet heel bijzonder. Ik merkte er niet veel van dat hij iets deed voor mijn blonde haar, en hij maakte mijn haar ook niet superzacht.

The Body Shop white musk shower gel & body lotion 60 ml. Deze zaten samen in een setje die ik kocht omdat ik de geur van white musk zo lekker vond, maar ik heb het nu wel even gehad met deze geur! Ik ben toe aan iets anders.

Hema spf 30 gezichtscreme 50 ml. Deze heb ik al best wel een tijdje en hij was op aan het gaan, vandaar dat ik ‘m heb open geknipt. Op die manier kon ik er nog heel veel product uithalen, maar ik zag dat de substantie was veranderd dus deze gaat weg. Hij maakte mijn huid best wel vettig dus ik denk niet dat ik ‘m opnieuw zou kopen.

Trind nail repair 9 ml. Deze was bijna op, maar ik had hem nog staan. Toen ik afgelopen maand een nieuwe kocht mocht deze van mij de prullenbak in. Trind heeft veel goeds voor mijn nagels gedaan!

Essence nail art nailpolish remover 150 ml. Opzich wel een fijne nagellak remover, maar hij droogt mijn nagels een beetje uit. Ik vind die van de Etos toch het fijnst!

Wat hebben jullie opgemaakt de afgelopen maand?

Dit bericht werd geplaatst in Opgemaakt en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Producten opgemaakt in oktober

  1. Je bent goed bezig, zelf maak ik niet zoveel op in een maand. Dat moet ik echt eens gaan doen.
    Liefs, xxx

  2. Christel zegt:

    Goed om te weten dat jij die van de Etos het fijnst vind dan ga ik die kopen als mijn remover op is. Ik heb er nu één van Opi maar die droogt dus ook mijn nagels uit. En die is best prijzig.

  3. Ik moet een kijkje gaan nemen bij de Etos! De nagellakremover van de Kruidvat en Action drogen mijn nagels echt uit, wat een hell.

  4. Tessabd zegt:

    Leuk om te zien, lekker veel opgemaakt! x

Geef een reactie

