New job!

bron foto: weheartit.com

Ik heb eindelijk een baan gevonden! Vandaar dat het hier de laatste tijd nogal rustig is. I’m a waitress now!
Ik ben deze week begonnen en ik vind het heel erg leuk 🙂 Ik heb een contract van 38 uur en als ik thuis ben heb ik niet veel zin en inspiratie om nog te bloggen. Ik wil volgende week ook graag beginnen met sporten bij de sportschool. En eerlijk gezegd zit ik de laatste ook niet zo geweldig in m’n vel dus mijn inspiratie is een beetje op.
Dat wil niet zeggen dat ik stop met deze blog, ik ga gewoon door. Als ik tijd en zin heb maak ik een artikel.
Hopelijk begrijpen jullie dat!

Tot snel!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op New job!

  1. Christel zegt:

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En ik begrijp het helemaal.

  2. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, heel veel succes met sporten.
    Liefs, xxx

  3. Tessabd zegt:

    gefeliciteerd & begrijpelijk! ik heb ook erg onregelmatige uren (hotel) en heb ook niet altijd zin om savonds nog te bloggen x

  4. jessy zegt:

    Gefeliciteerd met je baantje!

Geef een reactie

