Vandaag free shipping bij Sigma!


Het is vandaag black friday in Amerika, de dag na Thanksgiving. Dat betekend dat iedereen massaal gaat kerstshoppen en dat het kortingen regent! Zo ook bij Sigma, ik ben serieus al een jaar geabbonneerd op hun nieuwbrief, wachtend op free shipping of een andere leuke deal. Alleen vandaag is het free shipping, ongeacht de grote van je bestelling, en het is worldwide!

Gebruik code BF2011 tussen 9 AM en 5 PM Central Standard Time. Volgens mijn berekeningen is dit tussen 15.00 en 23.00 Nederlandse tijd. Handig als je bijvoorbeeld maar een paar brushes wilt bestellen!

Ik ga zelf een aantal losse kwasten bestellen, vooral oogschaduwkwasten. Ik wilde eerst een kit met wat losse kwasten, maar ik weet dat ik de helft van de kit niet ga gebruiken. Bij bestellingen boven de $ 30 krijg je trouwens een free gift, meestal is dit een travel size brush, altijd handig!

Gaan jullie wat bestellen bij Sigma vandaag?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Vandaag free shipping bij Sigma!

  1. Cynthiiaa zegt:

    Whaaa, amazinggg! Oh men, ik wil ook in Amerika wonen… zucht. :’)

  2. I love those sales.
    liefs, xxx

  3. Desiree zegt:

    Ik kwam er te laat achter. Jammer!

Plaats een reactie