Producten opgemaakt november


Jaja, dat lezen jullie goed, weer een post van mij! Veel inspiratie en tijd heb ik nog niet, maar producten opmaken is een hobby van me en dat hou ik dan ook goed bij.


Balea Trend it up boost-up-look haar spray 300 ml : Fijne haarspray, die ik bij de DM in Duitsland kocht. Ik heb inmiddels een andere van deze lijn, maar die is niet zo fijn. De geur was ook heerlijk, en hij kostte nog geen € 2!

Balea after sun 2 in 1 shampoo 250 ml : Een iets minder fijn product, dit leek me handig voor in de zomer maar ik was vergeten dat ik deze nog had staan… Hij maakte mijn haar een beetje stroef en ik had behoorlijk wat nodig.

L’oreal dermo expertise oogmake-up remover 2x 125 ml : Mijn all time favorite make-up remover! Deze maand heb ik er 2 opgemaakt, en iedere maand gaat er wel eentje op. Je doet er niet lang mee, maar dat vind ik niet erg.

Lush Strawberry feels forever massage bar : Wat een heerlijke geur! Ik had deze al wel een hele poos, maar ik moet zeggen dat ik het gebruik een beetje lastig vind. Tegen de tijd dat hij goed ‘opgewarmd’ was (en dus niet meer zo stroef was), had ik mijn hele lichaam al in gesmeerd. Ook toen hij bijna op was brak hij steeds en ging het niet zo makkelijk meer. Helaas gaat deze uit het assortiment.

Freeman sugar body scrub pomegranate 150 gr : Fijne scrub, maar niet zuinig in gebruik… Ik heb deze maar 5 keer voor mijn hele lichaam kunnen gebruiken helaas! Geur is wel heerlijk zoet.

L’oreal dermo expertise fluweelzachte tonic 200 ml : Mijn favoriete tonic! Ik gebruik nu een andere van L’oreal (blauwe fles) en die is echt niet zo zacht voor mijn huidje als deze.

Dove minimising deo wild rose 150 ml : Nu ik dit typ, bedenk ik me ineens dat deze deo eerst ‘hair minimising’ heette of niet?! Nou, dat doet ‘ie in ieder geval niet, maar dat is niet de reden dat ik hem kocht. Niet veel bijzonders, wel fijn dat hij geen alcohol bevat.

Verder gaat het weer wat beter met me, zat een tijdje niet zo lekker in m’n vel. Ik vind m’n nieuwe werk erg leuk maar ik kan niet wachten om weer naar school te gaan! Ik wil weer wat leren, daar heb ik echt zin in. Ben er ook bijna uit welke studie het gaat worden, maar dat wordt dan pas na de zomer. Ook mijn Sigma bestelling is net 5 minuten geleden binnengekomen, dus die ga ik komende week  uitgebreid testen en dan kunnen jullie daar hopelijk snel een review van verwachten.

Wat hebben jullie zoal opgemaakt in november? Al een beetje zin in de feestdagen?!

Dit bericht werd geplaatst in Opgemaakt en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Producten opgemaakt november

  1. Cynthiiaa zegt:

    Ah, een lush product! Ah, jammer dat hij een beetje tegenviel, I love Lush!

  2. Ik ben nu ook echt aan het kijken wat ik zoal opmaak. Hihi, zit ongeveer op hetzelfde aantal.
    Liefs, xxx

  3. myrthe zegt:

    Wow best veel! Die dove deodorant vind ik best fijn (:

  4. Jorna zegt:

    Zooo, je hebt lekker veel opgemaakt. lekker is dat altijd!

Geef een reactie

