Favorieten van 2011


Het jaar is alweer bijna voorbij! Gek he? Dat idee heb ik nog he-le-maal niet! Voor mijn gevoel moet het nog zomer worden. Vandaag laat ik jullie mijn favorieten van 2011 zien. Het zijn er niet heel veel, maar ik wil deze producten zéker niet missen in 2012.

Mac MSF in Lightscapade en Milani baked blush in Rose D’oro. Ik ben gek op deze 2, ik draag ze vrijwel iedere dag! Reviews lees je hier.


Catrice mono’s en made to stay eyeshadow. Twee producten die mij hebben verrast en ik ook ontzettend veel gebruik. De made to stay eyeshadow is lekker makkelijk en draag ik veel naar het werk, of gebruik ik als basis. De mono’s hebben mij ook ontzettend verrast en gebruik ik ook graag meerdere keren per week.


Too Faced natural eye palette en Essence oogschaduw in Olive Garden. Het Too Faced palette vond ik eerst ‘mwah’, ik dacht dat ik alle kleuren al wel had en ik vond hem niet heel bijzonder. Toch grijp ik er de laatste weken ontzettend veel naar, ik ben er helemaal gek op! De oogschaduw van Essence is ook prachtig, deze gebruik ik vaak in combinatie met de Made to stay oogschaduw van Catrice.


Hegron Serum en Sigma brushes. Ik ben gek op dit serum, hij verslaat m’n Biosilk met gemak. Om nog maar niet te spreken over de geur, I like! Ook houd ik van mijn nieuwe Sigma brushes, hier moet ik er zeker meer van bestellen in 2012!

Wat zijn jullie favorieten van 2011? Fijne jaarwisseling!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Favorieten van 2011

  1. De Too Faced Palette blijft AMAZING. Hij is ook zeker mijn favoriet!

Geef een reactie

