Producten opgemaakt december


Bijgekomen van new years eve? Haha! Ik heb weer het een en ander op gemaakt in december, veel make-up dit keer! Kijken jullie mee?

Nagelverharder van P2 10 ml : deze kocht ik lang geleden bij de Kruidvat voor een euro, ik vond ‘m erg fijn als basecoat. Hij stond al een tijdje want ik kreeg er niet veel meer uit, maar nu is ‘ie ook helemaal opgedroogd dus gaat hij weg.

Eyelure Lashfix 6 ml : Hier baal ik echt ontzettend van! Zoals je kan zien is dit product nog lang niet op, ik heb het echt maar een paar keer gebruikt, want ik draag natuurlijk niet dagelijks nepwimpers, maar toen ik ‘m laatst pakte stonk hij enorm! Echt niet gezond wat een stank daar uit kwam, deze gaat dus meteen weg, hoe fijn ik deze wimperlijm ook vond…

Lush Lemony Flutter 50 gr : In oktober schreef ik nog dat ik de pan geraakt had, nu is ‘ie al op! Snik, het ging ineens wel erg snel, zodra ik weer bij Lush in de buurt kom haal ik meteen een nieuwe.

Essence Stay with me lipgloss my favorite milkshake 4 ml : Een fijne lipgloss die ik veel naar het werk heb gedragen. Er zit nog wat onderin maar dat krijg ik er helaas niet meer uit, tijd voor een nieuwe!

Catrice liquid liner Don’t leave me 1,7 ml : Fijne vloeibare eyeliner, maar hij begon steeds droger te worden. Ik zal deze niet snel weer kopen want bij het verwijderen brokkelde deze liner helemaal af en zaten er overal zwarte stukjes, niet echt prettig!

Sephora smoothing primer 15 ml : Fijne primer! Helaas is ‘ie op 😦 Zou ‘m zo opnieuw kopen.

Bourjois healthy mix serum Vanilla 30 ml : Fijne foundation, vooral in de zomer. De geur is ook heerlijk! Ja, deze zou ik zo opnieuw kopen, maar wel in de zomer, mijn huid is er nu te droog voor.

L’oreal dermo expertise oogmake-up remover 125 ml : Ja, weer eentje opgemaakt. Nog steeds favoriet!

Spa mineraal water verstuiver 200 ml : Deze kocht ik 2 jaar geleden op vakantie in Belgie, heel wat goedkoper dan die Evian sprays hier! Fijn om over je foundation aan te brengen, vooral als het er wat cakey uit ziet, dan ziet het er meteen een stuk natuurlijker uit!

Kneipp aloe vera bodylotion 75 ml : Deze zat in een pakket wat ik een keer gewonnen had, ik ben niet gek op de geur maar de bodylotion deed prima z’n werk en trekt snel in.

Dit bericht werd geplaatst in Opgemaakt en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Producten opgemaakt december

  1. De primer van sephora wil ik echt nog eens proberen.
    Liefs, xxx

  2. Myrna zegt:

    Wat heb je veel opgemaakt! Ik sta altijd versteld van mensen die zoveel opmaken aangezien bij mij nooit iets zo snel opraakt πŸ˜› Maar Lemony Flutter gaat bij mij nu ook wel hard, daar heb ik alleen nog wat aan de rand zitten.

  3. De foundation van Bourjois is echt fijn! Ik had de andere variant er van, de geur is inderdaad lekker. πŸ™‚

  4. Tessa zegt:

    wowww een lege lemony flutter! mijne is nog bomvol maar hem hem ook nog maar een paar maanden πŸ™‚ xx

Geef een reactie

