Hema wenkbrauwgel uit assortiment?!


Mijn favoriete wenkbrauwgel van de Hema is bijna op, zoals je kan zien. Vorige week wilde ik even snel een nieuwe gaan halen, maar ze waren nergens te bekennen! Omdat er geen lege vakjes waren, en ze ook niet tussen de sale producten lagen ben ik maar weer weg gegaan… Ik had een beetje haast maar anders had ik het personeel nog even willen vragen.

Ik weet dat veel meiden deze wenkbrauwgel met veel plezier gebruiken, dus waarom zou Hema hem uit het assortiment halen? Heeft een van jullie ze recentelijk nog zien liggen, of ligt het gewoon aan mijn filiaal?

Hebben jullie nog aanraders voor een budget -liefst bruine- wenkbrauwgel? Van die transparante ben ik niet zo’n fan, ik heb liever een bruine.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Hema wenkbrauwgel uit assortiment?!

  1. Oh my, vervelend! Ik gebruikte die van de Hema niet, heb er ook eerlijk gezegd niet opgelet. Als ik er ben, ga ik even op zoek!

  2. Jorna zegt:

    Dat zou jammer zijn, ik wilde deze nog steeds graag proberen. 😦 Ik ga binnenkort even kijken!

  3. Ik gebruik zulke producten eigenlijk vrij weinig.
    Liefs, xxx

  4. Muriel zegt:

    Het is inderdaad uit het assortiment. Vreselijk vind ik het! Wat nu te gebruiken? Of zullen wij een petitie beginnen dat het weer terug moet komen? 😉

Geef een reactie

