Shoplog


Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd shop ik vrij weinig 😦 Ik bezoek nog wel veel winkels, maar ga vaak met lege handen naar huis, dit heb ik met zowel kleding als beauty. Toch heb ik een kleine shoplog voor jullie!


Kruidvat had 50% korting op Gillette, dus ik nam wat scheermesjes mee, deze vind ik altijd wel fijn. Ook de vloeibare highlighter van Essence van de Crystalliced collectie ging me. Daarnaast ligt een HEERLIJKE geurkaars van Brise. Oh man, ik wil er bijna een hapje van nemen! Deze ruikt heerlijk warm, doet me erg denken aan de overheerlijke Pickwick Wintergloed thee. Ik ruik appel en kaneel, hmm! Normaal hou ik niet van geurkaarsen maar deze is delicious. En bij Hema kocht ik van die papillot dingen, zij noemden het ‘fancy curlers’. Ik heb ze al een keer op droog en op nat haar gebruikt, op droog haar gaf het mooiste effect vond ik. Dit bleef natuurlijk niet zo lang zitten maar de volgende keer doe ik er flink wat mousse in. Op nat haar was het zo ‘strak’ en niet heel mooi gekruld.


Ik moest ook nog even naar The Body Shop voor de sale. Ik nam 3 van die mini bodybutters mee en omdat ik Cranberry Joy de lekkerste geur vond ook nog een douchegel. Helaas was er geen bigass douchegel in Sweet Lemon anders had ik die ook graag meegenomen!

Aankomend weekend ga ik even heerlijk shoppen in Duitsland! Ik kan me nu al verheugen op uren lang door de grote supermarkten lopen en het eten van de allerlekkerste pizzabroodjes bij de bakker. Volgens mij liggen er op dit moment geen leuke en ‘Germany Only’ collecties van Essence en Catrice in de winkels, maar dat mag de pret niet drukken!

Alvast een fijn weekend, ook al duurt dat nog even. Gelukkig begint die van mij morgen, dat mag ook wel na 8 dagen non-stop werken, pfoeh! Volgende week kunnen jullie weer een shoplog verwachten, ik neem aan dat ik wel wat leuke dingetjes ga kopen in Duitsland πŸ˜‰

x Moniek

Dit bericht werd geplaatst in Shoplog en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Shoplog

  1. Cynthiiaa zegt:

    Mooie aankopen! Papillotten zijn best fijn, ze maken mooie krullen. πŸ™‚ Als ze je een avond daarvoor in doen, blijven ze de hele dag zitten.

  2. Wat een heerlijke producten van The Body Shop.
    Liefs, xxx

  3. Myrna zegt:

    Leuke aankoopjes! Ik merk dat ik tegenwoordig ook veel vaker met lege handen een winkel uitloop. Die set van The Body Shop is zo fijn, vind het ook fijn dat die body butters wat kleiner zijn!

Geef een reactie

