Sigma E45, what happened to you?!


Herinneren jullie je mijn Sigma brushes review nog? Ik was erg positief over de kwasten, maar wat me laatst toch is overkomen!

Ik was opzoek naar mijn pencil/blendingbrush van Zoeva, de bovenste hier op de foto. Ik dacht dat ik ‘m had, maar toen ik goed keek zag ik dat ik de Sigma E45 in m’n handen had! Huh?! Die had toch zo’n puntje? Waar is het puntje!? Zoals je ziet steekt er nog een zielig haartje uit, daar waar het puntje ooit zat. Dat puntje was perfect om kleur in de crease aan te brengen en licht te blenden, maar nu is ie er niet meer! 😦

En dat nadat ik de kwast slechts 2 keer gewassen heb, gewoon met babyshampoo zoals ik altijd met m’n kwasten doe. Hij verliest ook veel haar ineens, en is nu anders van vorm, jammer!


Zo was de Sigma E45 ooit…

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt met je kwasten (van Sigma)?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Sigma E45, what happened to you?!

  1. anouk zegt:

    OMG!! En dat voor Sigma 😦

    Ik zou dan heel erg balen maarja, shit happens.

    Doe je mee met mijn winacktie??

    xxanouk

  2. Wauw, damn! Dat is echt balen joh! ;/ En maar twee keer gewassen? Zonde.

Geef een reactie

