Shoplog Duitsland


Ik vertelde jullie al dat ik afgelopen weekend naar Duitsland zou gaan, ik heb niet veel gekocht maar ik vind het toch leuk om mijn aankopen even te laten zien!


Haarproducten, ik had weer wat nodig en besloot het in Duitsland te halen, ik ben altijd erg tevreden over het merk Balea dus daar nam ik weer wat van mee. Als eerste zie je een haarspray die ik al eens heb gehad, die is erg fijn. Daarnaast een conditioner van Garnier, die ik erg lekker vond ruiken. Ook was mijn hittebescherming bijna op en ik besloot deze van Balea mee te nemen, daarnaast ligt een shampoo, hij lek me wel handig met dat pompje en deze ruikt ook superlekker!


Toen ik in 2009 met school in Berlijn was nam ik het rechter maskertje ook mee, die vond ik heerlijk! Dit keer nam ik ook nog een andere mee, gewoon om te proberen. Er zitten 2 aparte ´porties´ in wat ik zelf erg handig vind, je hebt precies genoeg voor 1 keer en je hoeft niet te prutsen met een wasknijper om zo het zakje dicht te houden. Deze waren 45 cent per stuk!


Bij de supermarkt Marktkauf verkopen ze Wet ´n Wild, ik wilde Pearlescent Pink al heel lang maar vergat hem altijd een beetje. Dit keer toch maar meegenomen!


Chocola! Die Yogurettes móet ik altijd kopen als ik in Duitsland ben, ik vind ze heerlijk! Vriendlief en ik zagen ook deze 2 repen van Milka, met Daim en Oreo stukje erin, die moesten ook mee. Er was gewoon een heel schap met allerlei soorten Milka chocolade! We hebben al een reep Oreo op en hij is echt goddelijk! Waarom hebben wij deze niet in Nederland?!


Toen ik thuiskwam lag mijn eerste Glossybox op me te wachten, en een proefpakketje van Pickwick met Delicious Spices. Ik ben gek op thee, en was erg benieuwd naar deze aparte smaken dus ik bestelde een proefpakketje hier. Over de Glossybox ga ik verder niks schrijven, hiervan is genoeg over te vinden op andere blogs! Ik moet zeggen dat ik het echt een feestje vond om hem uit te pakken, de gezichtscreme kwam als geroepen want die kan mijn droge huidje wel gebruiken. De roze doos is best stevig en daar heb ik nu wat nagellak in opgeslagen 🙂

Ook nam ik bij de supermarkt nog wat Pizza Pasta’s (pizza met pasta erop dus) van Dr. Oetker mee, die zijn helaas niet meer in Nederland te koop. Oja, en nog een sixpack Nestea Waldfrucht, de lekkerste ijsthee die er is, en helaas ook niet in Nederland te krijgen is. Als je in Duitsland bent moet je die echt eens proberen!

Ik heb niet veel gekocht maar ik heb wel een gezellige middag gehad met vriendlief! Duitsland geeft me altijd een instant vakantiegevoel, voor mij is het heel dichtbij maar je hebt toch het idee dat je ver weg bent ofzo, ik weet niet, haha! Even weg uit Nederland en allemaal leuke dingen bekijken.

Wat vinden jullie van mijn spulletjes? Shoppen jullie ook wel eens over de grens?

Dit bericht werd geplaatst in Shoplog en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Shoplog Duitsland

  1. Wat heb je een leuke dingentjes geshopt.
    Liefs, xxxx

  2. Wauw, die chocolade! NAMNAMNAM. Die blush van Wet N Wild is ook echt prachtig. 🙂 Yea, Glossybox! Ze worden zo mooi gepresenteerd. 🙂

  3. danielle zegt:

    Leuke dingetjes, en meestal hebben ze in het buitenland leukeren en lekker uitziende snoepies dan hierso:P

    Groetjes

    Colourful-Frutsel

  4. Amanda zegt:

    Die blush van wet n wild ziet er mooi uit.

  5. Tessabd zegt:

    Omg dat van die 2 aparte porties was me nog niet eens opgevallen bij de Balea maskers haha! thx

Geef een reactie

