EOTD: Illamasqua Sophie I-technique


Toen ik de prachtige promo foto van de  nieuwe Illamasqua Sophie-I collectie zag, wist ik dat ik deze look na wilde maken en dat heb ik meteen gedaan. Kijken jullie mee?


Prachtige foto, prachtige make-up!




Sorry voor de wilde wenkbrauwen, ik had ze iets meer aangezet omdat het er anders nogal raar uitzag naast de dikke oogmake-up. Mijn cut-crease is naar mijn idee ook iets te veel naar onder geblend, ik had hem eigenlijk wat hoger moeten maken zodat hij ook wat meer onder de wenkbrauw uit kwam, net als bij het model. Ook vind ik het lijntje onder niet zo mooi gelukt, maar het gaat om het idee!


Hier wat draagbaarder gemaakt.

Ik vind het een prachtige look die ik zeker naar een avondje stappen zou kunnen dragen, maar dan wat minder puntig en zonder de dikke eyeliner. Dit ga ik zeker vaker proberen, ik was deze techniek al een beetje vergeten namelijk. Klik hier om naar de uitleg van Illamasqua te gaan.

Wat vinden jullie van mijn poging?

Dit bericht werd geplaatst in EOTD, How to en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op EOTD: Illamasqua Sophie I-technique

  1. xibalbablog zegt:

    Mooi gedaan! Leuk om die look overal tegen te komen. Vind je draagbare ook leuk geworden.

  2. Naomi zegt:

    Ik vind het echt heel mooi geworden

  3. Die look is zooooo mooi! God, I love it! Hij is echt supermooi geworden. 🙂

  4. Jorinde zegt:

    heel mooi geworden hoor.

Geef een reactie

