Review : L’oreal Lumi Magique foundation


Ontzettend nieuwsgierig werd ik toen ik deze foundation in de winkels zag. De persfoto’s zagen er veelbelovend uit en dat het een ‘light infusion’ foundation is klinkt ook wel interessant. Zonder enige review te lezen heb ik ‘m gekocht, iets wat ik anders normaal nooit doe. Benieuwd wat ik ervan vind?

Ik heb de lichtste kleur, Rose Porcelain. De flacon bevat 30 ml en doet me op het eerste gezicht erg denken aan de True Match foundation, die ik overigens geweldig vind.

De foundation zelf is vrij dun en luchtig, daar hou ik persoonlijk wel van. Dunne foundations zijn makkelijk te verdelen, maar hebben wel minder dekking dan een dikkere foundation. Veel dekking heb ik op zich niet nodig, dus dat scheelt. Mijn huid is wel behoorlijk droog, ook met deze foundation heb ik last van velletjes, maar ik ben nog geen enkele foundation tegengekomen waarbij ik dat niet heb.

zonder foundation

met alleen de L’oreal Lumi Magique foundation.

Ik vind dit een erg fijne foundation, hij geeft een mooie natuurlijk glow aan mijn gezicht, zonder dat het lijkt of ik een vette huid of glitterparty gehad heb. De dekking is voor mij goed genoeg, maar mocht je veel dekking nodig hebben dan zou ik deze skippen. Helaas accentueert ook deze foundation mijn droge huid, maar hier heb ik altijd last van in de winter, ik denk dat dit in de zomer de perfecte foundation voor mij zal zijn! Lekker licht, maar wel met een mooie glow. Hij houdt het bij mij rustig een (werk)dag vol, ik poeder mijn foundation wel altijd af.

Zonder korting kost deze rond de € 16,99 bij de drogist, maar L’oreal heeft regelmatig leuke kortingen of aanbiedingen, dus als je ‘m te duur vind zou ik daar even op wachten!

Momenteel heeft de Ici Paris XL tot 19 februari 2 L’oreal make-up producten voor € 20!
Etos en Trekpleister hebben tot 5 februari 2 + 1 gratis op alles van L’oreal.

Hebben jullie al ervaring met deze nieuwe foundation? Zo niet, zijn jullie er benieuwd naar?

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Review : L’oreal Lumi Magique foundation

  1. Amanda zegt:

    Voor mij persoonlijk dekt hij niet goed genoeg denk ik. Vind die van Catrice zelf erg fijn πŸ™‚

  2. Je hebt een mooie gave huid, zonder foundation! πŸ™‚ De foundation dekt goed, ziet er mooi uit en zo te horen klinkt hij ook fijn. ;D

  3. Het geeft een mooie en natuurlijk glow.
    Liefs, xxxx

  4. jessy zegt:

    lijkt me een super fijne foundation! maar ik moet die van mij eerst opmaken

  5. Tasja zegt:

    Ik vond de structuur van deze foundation ook erg mooi, alleen ze hebben geen kleur die matcht met mijn gezichtskleur. Ik ben een NC15/20 en de lichtste kleur heeft een duidelijke rode ondertoon, dus dat vind ik wel jammer 😦

  6. Lyanne zegt:

    Ziet er erg mooi uit! Jij hebt alleen een veel mooiere huid dan ik. Dus ik zou niet weten of het bij mij goed dekt.

  7. Nathalie zegt:

    Bij jou past deze foundation erg goed! Ik denk dat ik er een te rode huid voor zou hebben. Leuke review!

  8. amyandnickyblog zegt:

    Deze wil ik graag een keer proberen πŸ™‚

  9. kim zegt:

    Welke kleur heb je van True Match? Dan weet ik namelijk ongeveer of hij donkerder of lichter uitvalt. Ik heb namelijk een superlichte huid: mac 15 / 20. Welke gebruik jij?

  10. Pingback: Favorieten van 2012 | beautyvictims

Geef een reactie

