Producten opgemaakt januari


Ook in januari heb ik weer aardig wat producten opgemaakt, heerlijk vind ik dat! Kijken jullie mee?

Haarproducten, best veel dit keer!
Dove nourishing oil care dagelijks intensieve conditioner : Deze gebruikte ik gewoon als masker en hij was heerlijk! Maakt m’n haar superzacht en glad, deze zou ik zeker opnieuw kopen.
Aussie Miracle moist shampoo : Fijne shampoo, die ik in het begin niet superfijn vond maar later wel. Alleen de geur vind ik, in tegenstelling tot veel anderen, niet heel lekker.
Balea conditioner abrikoos + melk : Deze komt uit Duitsland, de conditioner is vrij dun en ruikt heerlijk naar perziksnoepjes! Er zitten geen siliconen in maar maakte m’n haar wel lekker zacht, en dat voor 65 cent!
L’oreal Elvive total repair spray : Zo’n spray gebruik ik altijd na het douchen, deze was heerlijk.


The Body Shop White Musk eau de toilette : lekker luchtje, maar ik was ‘m op een gegeven moment wel een beetje zat…
Kneipp douchegel aloe vera : fijne douchegel, al was ik niet zo weg van de geur. Ik had deze een tijdje geleden gewonnen met een winactie, op een leuke blog die helaas niet meer bestaat (Beautyfuel).
Kruidvat shaving gel droge huid : Fijne basic scheergel.
Nivea dry comfort deo stick : Fijn, geur was ook lekker, maar er brokkelden vaak stukjes af die dan overal op de grond plakten enzo.. Niet echt prettig!


Rimmel Sexy Curves : mijn favoriete mascara! Maar na 2 maand is het effect een heel stuk minder, toch heb ik hem 3 maanden gebruikt en gaat hij nu weg.

P2 oogpotlood : Deze kocht ik een paar jaar geleden in Berlijn, hij was ontzettend lang! Slijpen lukt niet meer, hij is gewoon echt op. Hij was heel fijn en pikzwart.

Wat hebben jullie zoal opgemaakt afgelopen maand?

Dit bericht werd geplaatst in Opgemaakt en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Producten opgemaakt januari

  1. Cynthiiaa zegt:

    Veel producten heb je opgemaakt! 😀 Een goed teken. Jammer dat White Musk van TBS ging vervelen!

  2. axelleeee zegt:

    goh dat zijn er wel wat !

  3. Jennifer zegt:

    Ik gebruik de nivea deostick ook en hij brokkelt inderdaad .. als je hem fout gebruikt. Je moet hem bij het aanbrengen niet te ver eruit draaien en wat ook tegenwerkt is dat je hem weer terugdraait als je dus inderdaad teveel hebt uitgedraaid. Ik gebruik nu mijn derde stick en zorg ervoor dat ik niet teveel eruit draai en mijn vorige stick heeft niet gebrokkeld. Bovendien is hij heel fijn tegen zweet enzo, ik blijf hem echt gebruiken!

    • Ik draaide hem eigenlijk nooit op, ik gebruikte hem gewoon en deed de dop er weer op en pas als er een stukje afgesleten was draaide ik hem weer wat omhoog. Maar het gebeurde bij mij heel vaak dat ik met de dop op de deo drukte, en dan brokkelden er stukjes af :’) Maar bedankt voor je tip, hij is inderdaad erg fijn 🙂

  4. lisalinse zegt:

    Dat luchtje van TBS lijkt me heerlijk!

  5. Tessabd zegt:

    Altijd fijn en motiverend om te lezen, ik moet ook snel weer eens een opgemaakt artikel doen, heb ook al weer een heleboel liggen

Geef een reactie

