Nieuwe layout!

Hoi iedereen,

ik vond dat het wel eens tijd werd voor een nieuwe layout! Ik was niet tevreden over de vorige, teksten vond ik niet goed leesbaar en foto’s waren te klein. Ook wilde ik een eigen header en dat heb ik vandaag eindelijk gedaan! Het is wel een standaard, simpel ding maar ik vind het al een stuk beter 🙂

Wat vinden jullie ervan? Fijne valentijn! Gaan jullie nog iets leuks doen?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Nieuwe layout!

  1. Elke zegt:

    Ik vind het een hele mooie layout!

  2. Ik vind je nieuwe layout echt heel erg leuk.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

