EOTD : Have you seen Alice

Vandaag laat ik jullie een look zien met deze prachtige nieuwe baked eyeshadow van Catrice.


Swatches heb ik niet gemaakt, omdat die al genoeg op internet te vinden zijn, maar ik ben gek op baked producten! Het ziet er altijd zo mooi uit!


Dit is de -simpele- look die ik ermee maakte. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk blauw op m’n ooglid te krijgen, en het iets donkerder gemaakt met het donkere gedeelte van de oogschaduw. De groene eyeliner is van NYX, slide on pencil in Tropical Green die ik te lang niet gebruikt heb. Deze bracht ik ook onder aan, maar daar deed ik nog een extra laagje zwart eroverheen.

De laatste tijd maak ik teveel simpele looks vind ik zelf. Ik ga mezelf uitdagen het wat spannender te maken! Toch wilde ik jullie deze niet onthouden.

Hebben jullie al een nieuwe Intensif’eyeshadow van Catrice geprobeerd?

Dit bericht werd geplaatst in EOTD en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op EOTD : Have you seen Alice

  1. Cynthiiaa zegt:

    Mooie oogschaduw! Ik vind je look ook gaaf met de groene eyeliner. ;D Ik ben een fan van gekleurde liners.

  2. Valeria zegt:

    prachtige kleur!

  3. Dit is een prachtige kleur.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

