Fototutorial : budget look


Een tijdje geleden liet ik jullie een look zien die ik bijna dagelijks naar mijn werk draag. Hoewel hij simpel is, heb ik toch een fototutorial voor jullie gemaakt.
De producten die ik heb gebruikt: Catrice made to stay eyeshadow in Lord of the Blings, Essence Olive Garden, Catrice I’m a coal girl, Rimmel sexy curves mascara, Essence eyeliner pen en zwart kohlpotlood van Gosh.

1. Eerst een laagje Lord of the Blings aanbrengen. Ik doe hier geen basis onder omdat dit eiegnlijk mijn basis is.

2. Dan breng ik op het buitenste deel Olive Garden aan.

3. Dit maak ik iets donkerder met I’m a coal girl in de crease en buitenste ooghoek. Als ik haast heb doe ik dit niet.

4. Blenden…

5. Eyeliner, mascara een oogpotlood en je bent klaar!

Wat vinden jullie van deze look? Vinden jullie fototutorials leuk om te zien?

Dit bericht werd geplaatst in EOTD, How to en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Fototutorial : budget look

  1. Cynthiiaa zegt:

    Wauw, goede uitleg! 🙂 ik vind de kleuren die je hebt gebruikt echt prachtig!

  2. Heel netjes gedaan.
    Liefs, xxx

  3. Elke zegt:

    Heel erg mooi gedaan!

Geef een reactie

