Eyecandy : baked products


Daar ben ik weer! Heb meer dan een week zonder internet en telefoon gezeten, en dat terwijl ik dit keer wel artikelen had geschreven maar nog niet ingepland, dus ik baalde wel! Maar goed, alles werkt weer en vandaag heb ik wat eyecandy voor jullie: baked producten! Kijk mee en geniet!

Als je mij wat langer volgt heb je vast wel eens gelezen dat ik gek ben op baked producten, ik heb de mijne bij elkaar geschraapt en voor jullie op de foto gezet voor wat eyecandy! Het zijn er niet heel veel, maar ik vind ze wel stuk voor stuk prachtig.

Mac Blue Sheen
P2 Midnight Star

Catrice Have you seen Alice?

Catrice Lunch at Tiffany’s


Mac Lightscapade

Milani Rose D’oro

Manhattan Wiesn fever

Catrice Dancing nymph

Wat is jullie (eigen) favoriete baked product?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Eyecandy : baked products

  1. bunniesandpeacesigns zegt:

    Oeh die blush van Manhattan heeft zo’n mooi kleur he! Die wilde ik graag hebben maar ik kon geen verkooppunt van Manhattan vinden in de buurt…

  2. Lotte zegt:

    Wat en prachtige producten. Mijn enige baked product zijn oogschaduws van Kiko 🙂

  3. Wat zien die oogschaduws er toch mooi uit, vooral Mac Blue Sheen!

  4. Wat een mooie kleuren.
    Liefs, xxx

  5. jessy zegt:

    ze zien er echt super mooi uit! maar ik vind ze zelf niet fijn werken

Geef een reactie

