NOTD : Midnight Seduction

In oktober vorig jaar bestelde ik wat bij Beautyjoint, onder andere wat Kleancolor lakjes. Sinds de kerst heb ik al geen nagellak meer gedragen, vanwege mijn werk. Toen ik laatst 3 dagen vrij was, moest ik m’n nagels wel weer even lakken met dit mooie lakje van Kleancolor.

Dit zijn 3 laagjes Midnight Seduction. Het is een mooie holografische lak, die helaas amper dekt. Dit wist ik niet, en ik had hem eigenlijk over een donkere basislak moeten doen, want dit vond ik helaas niet mooi en heb het er meteen weer afgehaald.

Hebben jullie nagellak van Kleancolor?

Dit bericht werd geplaatst in NOTD. Bookmark de permalink .

5 reacties op NOTD : Midnight Seduction

  1. Cynthiiaa zegt:

    Mooie nagellak, jammer dat hij niet goed dekt. Dat heb ik zelf ook bij een glitternagellak, bij zeven laagjes dekt hij prima! :’)

  2. Nicole zegt:

    Mooi lakje! Ik heb geen lakjes van dit merk. Moet ik maar eens verandering in brengen.

  3. Lotte zegt:

    Jammer dat hij zo slecht dekt want verder is het wel een mooi lakje!

Geef een reactie

