The lipstick tag

The lipstick tag gaat al een poosje op beautyblogs rond, ik had hem ook al klaarstaan maar toen had ik geen internet… Benieuwd naar mijn favoriete lipsticks?

1. Hoeveel lipsticks heb je in je make-up collectie?
– Even tellen! Niet heel veel hoor, het zijn er maar 15.


2. Hoe berg jij je lipsticks op? Plaats hiervan een foto.
– Ik heb sinds kort een nieuw kastje waar mijn stash in zit, van de Ikea. Vooral de lipsticks zijne en rommeltje, ik zoek nog een betere oplossing!


3. Wat was je allereerste lipstick?
– Oh, die heb ik nog wel ergens verstopt liggen… Eentje van Maybelline, Watershine Diamonds. Die zagen ik en een vriendinnetje op een reclame, op de basisschool en we waren er helemaal gek van. Ik móest hem hebben, zodat ik aan haar kon laten zien dat ik ‘m echt mooi vond haha. Hij kostte volgens mij € 10 (of gulden?), wat ik ontzettend duur vond, maar ik wou hem zo graag!

4. Heb je weleens een lipstick opgemaakt? Zoja, welke?
– Nee, nog nooit! Wel talloze Labello’s, lipstick koop ik pas sinds een tijdje.

Ocean Sunrise en Mango Diamonds

5. Wat is je lievelings lipstick?
– Ocean Sunrise van Catrice, echt een ‘my lips but better’-kleurtje. Ook draag ik Mango Diamonds van Maybelline veel.

6. Wat is je lievelings budget lipstick?
– Weer die van Catrice, al kwam deze uit een LE genaamd Oceana, de standaard lipsticks van Catrice zijn ook erg fijn. NYX heeft ook fijne lipsticks!

Tea Rose en Ocean Sunrise

7. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven? Bijv. naar school of werk?
– Ocean Sunrise van Catrice of Tea Rose van NYX.

8. Voor welke lipstick heb je het meeste moeite gedaan om hem te krijgen?
– Hmm, geen een eigenlijk!

9. Wat is je grootste lipstick-miskoop en waarom?
– Die heb ik gelukkig nog niet begaan.

10. Welke lipstick staat er nog zeker op jouw verlanglijstje?
– Niet echt een specifieke kleur, maar ik zou wel graag een lipstick van Mac en Chanel willen.

Wat is jullie favoriete lipstick?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op The lipstick tag

  1. Leuke tag! Het blijft leuk om even snel een kijkje in iemands stash te nemen. 😀 NYX heeft hele fijne lipsticks! Op dit moment kies elke keer voor de nude versie van Catrice, zo raar. :p

  2. Ik vind de lipsticks van MAC zo fijn.
    Liefs, xxx

  3. SpringVibes zegt:

    Wat een leuke tag! Leuke blog is dit ook (:
    x Springvibes

  4. jessy zegt:

    wat een leuke tag! en ze zijn echt heel mooi ❤

  5. teddlicious zegt:

    Leuke tag! Ik heb echt maar heel weinig lipsticks, 4 ofzo? 😮

Geef een reactie

