Wishlist #2

Er moet natuurlijk altijd wat te wensen overblijven he! 😉
Van mijn vorige wishlist, die ik maakte in september heb ik inmiddels 5 van de 11 dingen kunnen afstrepen! Ik ben benieuwd wat ik van deze wishlist binnenkort zal aanschaffen…

1. NYX Stuck on you Jet Black. Dit is een wimperlijm die zwart opdroogt, superhandig! Zo zul je nooit witte restjes tegenkomen.

2. Essence Sun Club highlighting powder. Deze kwam ik tegen op Beautylab, en aangezien ik gek ben op highlighters wil ik deze graag een kans geven.

3. Too Faced Natural at Night palette. Moet hebben! Ik was laatst bij Sephora en toen was deze er nog niet, maar ik denk dat ik hem volgende maand gewoon bestel.

4. Paula’s Choice Moisture Boost Daily Restoring Complex SPF 20. Ik wil dagelijks SPF op mijn gezicht gaan dragen, zonder dat ik extra zonnebrand hoef te smeren. Deze creme lijkt me dus ideaal!

5. Chi royal treatment stijltang. Ik liet eerder al weten dat ik niet meer zo tevreden ben met mijn huidige Chi stijltang, en deze lijkt me geweldig!

6. Essence Marble Mania producten. Ik wil nog wel kijken hoe ze er in de winkel uit zien, maar ik ben gek op baked producten.

Wat staat er op jullie wishlist momenteel?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Wishlist #2

  1. Gave wishlist! Wauw, de zwarte wimperlijm lijkt mij nou ook handig, wat een top product. :p Ik heb echt een mega lange wishlisht, shame on me. xd Maar op nummer één staat denk ik toch wel een palette van Kat Von D!

  2. springvibes zegt:

    Superleuke wishlist!
    x SpringVibes

  3. Paola zegt:

    Wat een leuke wishlist!

  4. teddlicious zegt:

    Hoog op mijn lijstje staat het Naked2 palette!

Geef een reactie

