NOTD : Spontaneous

Nagellak heb ik een lange tijd niet gedragen in verband met mijn werk, dat kun je ook wel zien aan mijn lak-skills…

Dit is 2 laagjes Spontaneous van China Glaze, omdat ik zin had in een lente kleurtje, met daar over een laagje Violet Fusion van P2, omdat ik tijd vond dat ik die maar eens moest gebruiken.

Niet zo heel netjes gelakt, maar ach, het gaat om het idee!

Gebruiken jullie nog wel eens cracklelak of loop ik nu heeeel ver achter?

Dit bericht werd geplaatst in NOTD en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op NOTD : Spontaneous

  1. springvibes zegt:

    Wauw echt een hele mooie combinatie!
    x SpringVibes

  2. Cynthiiaa zegt:

    Mooie nagellak, ik vind de glitters er overheen echt gorgeous! Het maakt hem net iets vrolijker. ;D

  3. amyandnickyblog zegt:

    Ooh leuke combinatie zeg! Ik gebruik nooit crackle lak, ik vind het niks voor mij, maar deze vind ik wel kunnen!

  4. Mooie kleur en de glitters passen er perfect bij! Ik gebruik op het moment geen crackle nagellak meer, op een gegeven moment komen er zooo veel nieuwe lakjes uit dan verdwijnt mijn crackle lak langzaam achter in mijn stash!

  5. Mariel zegt:

    Hele mooie combinatie! Erg leuk!

  6. Jorna zegt:

    Wat een mooie combinatie zeg! Ik zal mijn crackles ook weer eens afstoffen, leuk voor de lente weer!

Geef een reactie

