Review : H&M body scrub Soft Vanilla


Ik ben niet echt fan van de lichaamsproducten van de H&M, ik vind ze altijd zo chemisch ruiken. Toch wilde ik laatst weer een scrub proberen, omdat ik deze best lekker vond ruiken. Benieuwd wat ik er van vind?


Toen ik nog gastblogger was op Beautyfreaksz heb ik al eens een andere scrub van H&M gereviewd, eentje die ik erg vond stinken. Omdat ik deze wel lekker vond ruiken besloot ik hem een kans te geven.


Wat ik wel handig vind is de verpakking, die zit afgesloten met aluminum (en goed ook!) dus zo weet je (bijna) zeker dat je geen halve fles scrub koopt.


De substantie van de scrub is vrij vloeibaar, als ik eenmaal onder de douche sta en  een beetje scrub op m’n natte handen doe, lijkt het wel een klodder goedkope haargel, die als je niet uitkijkt zo van je hand afvalt. Ik vind het een hele rare substantie, hij laat zich ook niet makkelijk verdelen en daardoor heb je vrij veel nodig.

ingrediënten

De geur valt me wederom tegen, maar hij is beter dan wat ik gewend ben van H&M, gelukkig niet heel chemisch maar ik heb wel eens betere vanille producten geroken.


Er zitten verschillende soorten scrubdeeltjes in, ik zou deze scrub omschrijven als vrij mild. Je merkt wel dat je scrubt, maar persoonlijk houd ik van een iets grovere scrub.

Helaas, H&M heeft me nog niet kunnen overtuigen met hun lichaamsproducten en ik zal ze voorlopig ook niet snel weer kopen.

Deze scrub van 200 ml kost € 2,95 bij H&M.

Hebben jullie ervaring met lichamssproducten van H&M?

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Review : H&M body scrub Soft Vanilla

  1. Dit lijkt mij wel een fijne en milde scrub.

    Liefs, xxx

  2. SpringVibes zegt:

    Jammer dat hij je niet overtuigd heeft! Hij ziet er wel leuk uit!
    x SpringVibes

  3. Cynthiiaa zegt:

    Het eerste wat mij opviel was de leuke verpakking, maar ook dat hij gesloten is, wat amazing! Hij ziet er prettig uit, jammer dat hij niet zo grof is.

  4. Jorna zegt:

    Jammer dattie tegenvalt. 😦 Ik heb vorig jaar een hele fijne bodyscrub gekocht bij de H&m waar ik wel erg blij mee was

  5. Pingback: Producten opgemaakt afgelopen tijd #2 | beautyvictims

Geef een reactie

