Review : Miss Sporty Pump up Booster mascara


De zoektocht naar de perfecte mascara gaat voor mij eindeloos door. Toen ik laatst deze mascara van Miss Sporty zag, kon ik ‘m niet laten liggen. Miss Sporty is bij mij in de buurt niet te koop en eerlijk gezegd trekt het merk me ook niet zo als ik het tegen kom. Maar deze mascara riep mij gewoon. Benieuwd wat ik er van vind?


Ik heb niet zulke hele moeilijke wimpers en ben ook niet echt veeleisend. Als een mascara maar gewoon goed zwart is en me geen spinnenpootjes geeft ben ik vaak al tevreden. Mijn favoriete mascara is Sexy Curves van Rimmel, toch ben ik altijd bereid een betere te vinden dus deze van Miss Sporty mocht mee. Deze belooft 15x meer volume dankzij de ‘mega brush’.


De borstel is inderdaad mega, zo groot als heel mijn oog ongeveer. Het lijkt wel een beetje de trend in mascara-land: grote borstel dus grote wimpers. Jaja!

Mijn kale wimpers



Mijn wimpers met de Miss Sporty pump up booster mascara.

Ik vind het resultaat niet heel bijzonder. Doordat de borstel zo groot is, is het best lastig om precies te werken en het is echt even wennen. Ik heb de mascara nu een paar keer gebruikt en ben er nog niet aan gewend. De grote borstel maakt het eerder lastig! Veel volume is er ook niet, gelukkig laat hij mijn wimpers niet aan elkaar plakken.

Helaas, dit is voor mij niet de nieuwe perfecte mascara.

Deze mascara van Miss Sporty kost € 3,99 en is te koop bij sommige DA en Etos filialen.

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Review : Miss Sporty Pump up Booster mascara

  1. Lotte zegt:

    Eerst dacht ik dat ik grote borsteltjes heel fijn zou vinden, maar valt me toch een beetje tegen..

  2. Ik vind je oogschaduw die je op de laatste foto op hebt, echt gorgeous! Jammer dat de mascara wat tegenvalt.

  3. Wat een mooie mascara.
    Liefs, xxx

  4. SpringVibes zegt:

    Hmm jammer dat hij tegenvalt ! Dat is echt bijna altijd bij budget mascaras.. Ik kan nou niet 1,2,3 een héle fijne essence, catrice of miss sporty mascara opnoemen..
    x Ella, SpringVibes

  5. SpringVibes zegt:

    Wauw, jij hebt echt hele mooie wimpers ! vooral op de tweede foto !
    x Sofie

  6. Jorna zegt:

    Ik kocht ‘m ook, maar vond hem tegenvallen… Hmpf! Jij hebt wel hele mooie wimpers!

  7. Pingback: Producten opgemaakt afgelopen tijd #2 | beautyvictims

Geef een reactie

