Review : Miss Sporty Liquid Concealer


Toen ik de mascara van Miss Sporty kocht, zag ik ook deze concealer staan. Omdat ik al een tijdje opzoek was naar een nieuwe, vloeibare concealer besloot ik deze ook een kans te geven.

De concealer komt met zo’n standaard lipgloss-achtig borsteltjes. Prima, niks mis mee! Ik breng zelf altijd eerst de concealer op m’n vingers aan en daarna op mijn huid.

Ik heb de lichtste kleur, Light. Hier lijkt hij wat oranje maar hij past perfect bij mijn huidskleur!

Zonder concealer

Met concealer

Ik moet zeggen dat ik aangenaam ben verrast door deze concealer van Miss Sporty! Hij heeft een medium dekking, maar dit is voor mij voldoende. Ik doe er altijd nog wat foundation en poeder overheen en dan blijft het prima zitten. De concealer trekt wel wat in de lijntjes, maar dat heb ik eigenlijk altijd. Door het af te poederen heb je er geen last meer van. Ook vind ik het erg fijn dat deze concealer mijn droge huid niet accentueert!

Ja, ik ben fan! En het leukste is: voor deze concealer betaal je slechts € 2,99!

Wat voor concealer gebruiken jullie?

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Review : Miss Sporty Liquid Concealer

  1. Goedkope concealer, op zich is de dekking wel vrij licht, maar dat maakt hem zo natuurlijk!

  2. SpringVibes zegt:

    Ik zoek een goede concealer, ik denk dat ik deze misschien wel probeer. Ik vind hem er mooi uitzien
    x Ella, SpringVibes

  3. De dekking ziet er lichte uit. Wel een goed budget alternatief.
    Liefs, xxx

  4. Misschien dat ik deze ook wel haal, ik ben namelijk ook nog op zoek naar een goedkope vloeibare concealer!
    xoxo

  5. Malou zegt:

    Klinkt erg goed 🙂

  6. deijsprinses zegt:

    Hij doet echt goed! Jammer dat je het niet in België kan kopen :/

  7. SpringVibes zegt:

    hmm, ik ga eens een kijkje nemen in de etos, ik heb een nieuwe concealer nodig 😉
    x Sofie

  8. Tessa zegt:

    Ik gebruik deze elke dag, ik vind hem heel fijn en hij is echt zoo goedkoop.

Geef een reactie

