Producten opgemaakt afgelopen tijd

Normaal doe ik bijna iedere maand een ‘opgemaakt’ artikel, maar de laatste maanden had ik niet zoveel opgemaakt, dus bij deze de producten die ik de afgelopen tijd heb opgemaakt!

Biocura serum, heerlijk spul, en dat voor een Aldi merk! Zou ik zeker opnieuw kopen.
Inecto facial scrub, fijne scrub, maar ik werd de kokos geur nogal zat na een tijdje.
L’oreal verkwikkende tonic, fijne tonic, maar niet zo fijn als de roze, fluweelzachte variant. Deze is een stuk frisser.
En wederom heb ik mijn favoriete oogmake-up remover van L’oreal opgemaakt.


Esprit Connect, lekker luchtje, reminds me of good summer times! Jammer dat ‘ie op is, vond hem erg lekker!
Lekkere lemon deo van Dove, zou ik ook opnieuw kopen.
Heat protector van Got2B, fijn! Ook lekker geurtje.
En tot slot, m’n favo scrub, van de Action! Cheap en gewoon geweldig 🙂


Helaas, m’n favo wenkbrauwgel van Hema ging ook op 😦 Heb al een vervanger gevonden maar die is lang niet zo fijn…
En een Sephora oogpotloodje, wel oke, maar niet zo fijn als m’n favoriet van Gosh.

Dit bericht werd geplaatst in Opgemaakt en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Producten opgemaakt afgelopen tijd

  1. Oh, terrible dat je favoriete wenkbrauwgel op is, moeilijk om een vervanger te zoeken! De scrub van de Action sprak mij wel aan, helemaal omdat het een favoriet product van je is, zolang het goedkoop is, wil ik hem ook proberen! :’)

  2. Je hebt toch wel een aantal producten opgemaakt. Goed bezig. De Hema Wenkbrauwgel is inderdaad heel fijn.
    Liefs, xxx

  3. Jorna zegt:

    Ooooh dat Esprit geurtje! Ik heb ik ook een keer gehad! Brings back memories. Worden die nog steeds verkocht? 😛 Ik wil ook graag de Action Scrub, maar dan de lavendel-variant. Nog even mn eigen (open) scrub opmaken!

  4. SpringVibes zegt:

    Ik ben benieuwd naar de action scrub !!
    x Ella

  5. Julia zegt:

    mmm lijkt me heerlijk. ik hou van kokos ♥
    xoxo

Geef een reactie

