Shoplog Kruidvat


Vorige week was de bekende 1+1 gratis op make-up actie bij Kruidvat, waar ik wat spulletjes heb gekocht. Ook waren er deze week weer wat leuke acties en vandaag laat ik jullie zien wat ik heb geshopt!
Catrice Intensif eyeshadows in Vanilla Sky Ride en Charly’s Chocolate Factory.
Deze wilde ik al een tijdje en ik ben blij dat ik ze nu heb want ze zijn meteen al favoriet!

Catrice blush in Riviera Rose. Sinds ik ‘m heb dagelijks gebruikt, mooi natuurlijk kleurtje. Nee, natuurlijk had ik nog niet genoeg blush!

Catrice Kiss Kiss Hibiscus. Populaire kleur, nu begrijp ik waarom!

Catrice lipgloss in Peach Boy en Blossom (Nymphelia LE). Vooral Blossom vind ik erg mooi, Peach boy is iets te dekkend en het lijkt dan alsof ik net een bord spaghetti heb gegeten 😦

Momenteel is er 1+1 gratis op Gosh, ik kocht mijn all time favourite zwarte kohlpotlood en een lipstick in Shocking Coral.

Dan kocht ik nog dit nieuwe waxsysteem van Veet. Na een aantal reviews wilde ik deze al kopen tijdens een 25% kortingsactie, maar ik ben blij dat ik nog even heb gewacht want hij ligt er nu met 50% korting! Hij kost nu dus maar € 12,50. Ik kan hem nog niet gebruiken omdat ik net geharst heb, maar hij lijkt me erg fijn. Hij schijnt meer haren op te pakken dan gewone waxstrips.

Hebben jullie nog wat leuks gekocht bij Kruidvat de afgelopen tijd?

Dit bericht werd geplaatst in Shoplog en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Shoplog Kruidvat

  1. Tedje zegt:

    Leuke dingetjes heb je gekocht zeg! Ik heb ook zeker ingeslagen bij de 1+1 actie!

  2. deijsprinses zegt:

    Oh moest ik heb ook aal 50% kunnen kopen ga ik die wax direct gaan halen! Mooie blush!

  3. Lotte zegt:

    Leuke spulletjes heb je gekocht!

  4. Prachtige foto’s zeg! Je hebt mooie aankopen gedaan, vooral de lipglosses!

  5. Laura zegt:

    Leuke spulletjes ^^
    ik volg je trouwens via bloglovin, volg je me terug? xx

  6. SpringVibes zegt:

    Leuke spullen ❤ !
    x Ella

  7. Bee zegt:

    Hey! Fijne blog, ik vond je blog via een spam je blog artikel. Ik volg je via bloglovin, volg je mij ook? Liefs, Bee

    http://beautybybee-beautyblog.blogspot.com/

  8. Desiree zegt:

    Mooie foto’s. En leuke dingen heb je gekocht.

  9. Merel zegt:

    Super leuke spulletjes dat je gekocht hebt!

Geef een reactie

