Maybelline Color Tattoos


Eindelijk, na maanden wachten zijn de beroemde color tattoos van Maybelline ook in Nederland te verkrijgen! Ik heb er gelijk 2 gekocht tijdens een leuke kortingsactie, benieuwd wat ik er van vind?
Ik heb 2 kleuren gekocht, On and on bronze en Turquoise forever. In Nederland zijn ‘helaas’ maar 6 kleuren te koop, in de VS wel een stuk of 10! Jammer, want ik had de paarse ook erg leuk gevonden.. Ook zijn de namen daar anders terwijl de kleuren volgens mij wel hetzelfde zijn. Achja, als het product maar wel goed is, toch?


Het eerste wat mij op viel is dat de Color Tattoos vrij hard zijn. Opzich geen probleem, want er komt veel pigment vanaf maar dit had ik niet verwacht. Mijn Made to stay eyeshadow van Catrice is veel zachter en romiger, maar daardoor wel wat klonteriger. Daar heb je met de Color Tattoos geen last van!

swatches. 1 veeg!

De enige vergelijkbare producten die ik heb zijn een Made to stay eyeshadow van Catrice en een holographic creme eyeshadow van Essence.

Catrice – 2x Maybelline – Essence

Ik gebruik de oogschaduw van Catrice ook erg graag maar ik merk toch wel verschil in textuur. Ook zijn de verpakkingen van Maybelline wat beter, niet zo diep waardoor je makkelijker bij het product kunt, zonder dat alles onder je nagels beland.

Na een veeg. Catrice zit er nog half, Maybelline nog helemaal en laten we het maar niet over Essence hebben… Dat is echt 3 keer niks!

Ik ben blij met mijn Color Tattoos en ik wil ze eigenlijk allemaal wel! Jammer genoeg zijn niet alle kleuren hier te koop, maar wie weet komt dat nog.

Maybelline Color Tattoos zouden rond deze tijd in bij de drogist in de schappen moeten liggen voor € 9,99. Momenteel heeft Etos een leuke actie, namelijke 2de gratis op alle oogmake-up en nagellak van Maybelline, inslaan dus! -nog geldig t/m 24 juni-

Dit bericht werd geplaatst in Reviews. Bookmark de permalink .

6 reacties op Maybelline Color Tattoos

  1. Geweldig! Ik MOET ze ook scoren, ben er echt zo gek op. :’) Vind de kleuren helemaal geweldig en ook dat zodra je hem blend, niet meteen alle pigmentatie wegvalt. Turquoise forever is echt incredible. Meeeeh, ik ben benieuwd welke kleuren ze nog meer hebben! 😀

  2. bunniesandpeacesigns zegt:

    Die bronze vind ik ook wel erg mooi! Ik heb de goude al, ben bang dat het een verslaving gaat worden 😉

  3. Lotte zegt:

    Mooi! Misschien dat ik deze ook nog ga halen.. Ik zit te twijfelen, want ik kan natuurlijk ook gewoon een paar van Essence kopen..

  4. Thanks voor de tip. Moet ze hebben.
    Liefs, xxx

  5. Bernadet zegt:

    Yeah ik heb die 2 kleuren ook, ben er echt mega tevreden over 😀

  6. De lichtbruine is echt super mooi! Dat heeft Maybelline goed gedaan ; I want I want!

Geef een reactie

