Producten opgemaakt afgelopen tijd #2

Mijn ‘opgemaakt bakje’ zat weer aardig vol dus het is weer tijd voor een artikel!


Balea trend it up haar lack : Balea is het eigen merk van de Duitse drogist DM waar ik graag kom. Ik heb al een aantal keer een andere soort spray van deze lijn gehad en ik besloot deze eens te proberen. Hij is fijn, maar sprayt teveel op een plek, dus vandaar dat ik deze niet weer haal.

Garnier Arganol und Cranberry cremespoeling : Ook uit Duitsland, voor nog geen 2 euro een superfijne conditioner die heerlijk ruikt en mijn haar superzacht maakt. En dat allemaal zonder siliconen! Ik ben fan en wil deze zeker opnieuw halen.

Balea pure + fresh shampoo : Fijne shampoo met een frisse geur, niet veel bijzonders. Het pompje was wel erg handig!

Kruidvat 2 phases oogmake-up remover : Ik had snel een make-up remover nodig en besloot deze nog eens een kans te geven, wel fijn maar ik heb toch liever mijn favoriete L’oreal remover.


Lee Stafford double blow mousse : Deze zit nog zeker voor de helft vol maar de dop is kapot of verstopt waardoor er niets meer uitkomt. Zonde! Ik koop producten van Lee Stafford niet opnieuw, ik vind de geur (unisex of in ieder geval te mannelijk voor mij) vreselijk.

Weleda amandel olie : Dit product zat een tijdje geleden in de Glossybox, eerst gebruikte ik het op mijn gezicht maar later ben ik het op een nat wattenschijfje als make-up remover gaan gebruiken. Wel fijn maar je had ook best veel nodig.

Catrice photofinish foundation in Sand Beige : fijne foundation, hoewel ik hem soms iets te dik vond. Het lijkt misschien of hij nog lang niet op is maar ik krijg er echt niet meer uit, heb de laatste restjes er nog uitgeschraapt. Deze zou ik zeker opnieuw kopen.

The Body Shop White Musk body mist : Ik had het gewone geurtje ook en deze gebruikte ik als bodysplash of mee op vakantie omdat het flesje van plastic is. Lekkere geur maar ik ben ‘m nu wel eventjes zat.

H&M Soft Vanilla body scrub : hier heb ik een review over geschreven. Ben blij dat ‘ ie op is en hij was ook totaal niet zuinig in gebruik. Ik heb het echt even gehad met de body producten van H&M, ze stellen me helaas iedere keer teleur! 😦


Essence my skin reinigingsdoekjes : Gekocht uit nieuwschierigheid, helaas vond ik ze iets te droog en daardoor niet fijn op mijn huid. Ook de geur ging me tegenstaan, deze koop ik niet weer.

Miss Sporty Pump up Booster mascara : Fijne mascara waar ik in het begin erg aan moest wennen door het grote borsteltje, maar na een tijdje werd hij droger en klonteriger. Zou hem niet snel opnieuw kopen want hij was niet heel bijzonder en ik probeer graag wat nieuws.

Max Double lash effect mascara : Deze komt uit een smokey eyes setje wat ik een keer kocht bij de action. Ik vond de mascara verassend goed werken, ook al houd ik niet zo van siliconen borsteltjes.

Broadway artificial nail remover : Had ik een keer gekocht om nepnagels te verwijderen, en dat is echt al heeel lang geleden. Daarna gebruikte ik deze om glitterlak te verwijderen maar droogde mijn nagels wel uit. Dit potje is nu te ranzig dus gaat hij weg.

Wet ’n Wild gelliner zwart : Had ik al een hele poos maar de laatste tijd gebruikte ik hem niet zo vaak meer. Hij is nu helaas uitgedroogd maar het was een fijne gelliner.

Dat was het voor nu, ik heb nog een boel producten liggen die weer op moeten dus ik ga weer hard m’n best doen! Hebben jullie veel opgemaakt de afgelopen tijd?

Dit bericht werd geplaatst in Opgemaakt en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

