Eyecandy : L’oreal Glam Bronze Wild Instinct


Tijdens mijn vakantie in Spanje kwam ik dit pareltje tegen. Ik besloot er toch even kort iets over te schrijven zodat jullie er misschien zelf op strooptocht naar kunnen gaan op je eigen vakantie 😉



Ik heb ‘walk on the wild side’, een medium kleur waarvan het patroontje mij het meest aansprak. Hij ruikt lekker naar vakantie (zonnebrandcrème!) en na een blik op de achterkant kwam ik erachter dat deze bronzer SPF 10 bevat, altijd handig.


Helaas is het patroontje wel een overspray, ik heb hem daarom ook nog niet gebruikt. Sorry, geen swatches dus. In de winkel vond ik de overspray vrij glitterig maar de bronzer zelf was prachtig glowy. Ook zit er nog een kwastje onder de bronzer.

Ik ben ik mei een weekendje naar Italië geweest en ik meen hem daar ook gezien te hebben. Vorige week was ik in Duitsland en ik geloof dat ik hem daar ook zag. Maar ik weet het niet zeker, m’n brein laat me een beetje in de steek! Ik weet niet precies waar hij allemaal te koop is en of deze naar Nederland komt, maar als je wat zuidelijker op vakantie gaat heb je grote kans!

In Spanje heb ik € 10,49 betaald voor deze prachtige bronzer van 7,5 gram. Mijn favoriete kleding webshop Nelly.com verkoopt ze trouwens ook 😉

Dit bericht werd geplaatst in Reviews, Shoplog, Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Eyecandy : L’oreal Glam Bronze Wild Instinct

  1. deijsprinses zegt:

    Toch wel jammer dat het slechts een overspray is.

  2. Woa, jammer dat het een overspray is, cuz it’s soooo pretthaay!

  3. Wauw, wat een SUPER mooie bronzer! Ik vind het zo raar wanneer een merk oversprays gebruikt, why????! :S

Geef een reactie

