Tigi Seriously Straight spray


Tigi is een merk dat ik ken van leuke verpakkingen en lekker geurende producten bij de kapper. Toch heb ik zelf nooit iets van het merk geprobeerd. Tijd om daar verandering in te brengen!

Dit zegt Tigi over Seriously Straight uit de S-factor lijn:
‘Seriously Straight is een straightening tool voor maximale sterkte om pluizig en lasting haar te verzachten en temmen. Verzorgende elementen gecombineerd met warmte bescherming helpen het haar verzachten door de haarschacht te sluiten en zo te zorgen voor een zijdezachte finish met mega glans.

Breng aan op vochtig haar en style. Voor maximaal resultaat, breng het aan tijdens het föhnen van het haar’


Helaas staat er op de leuke verpakking niets over het gebruik, ook niet in een andere taal. Vandaar dat ik het de eerste keer verkeerd heb gebruikt. Ik deed het namelijk als finishing spray over mijn gestijlde haar. De spray is iets vochtig waardoor mijn haar wat minder stijl werd helaas, en je moet ook niet te veel bovenop je hoofd doen want dan lijkt het snel vet. Maar de glans die het geeft is werkelijk geweldig, ik heb nog niet eerder een product gevonden dat zoveel glans geeft, wauw! Soms spray ik ook gewoon wat ik mijn droge punten, als een soort glansserum.

De spray heeft een makkelijke sprayknop die een fijne nevel over je haar verspreid.

Ook ben ik verslaafd aan de geur van dit product, hij ruikt naar van die harde ronde frambozen snoepjes, jammie! Lekker zoet maar niet chemisch ofzo, en het blijft ook een poosje hangen.

Ik heb de spray dus nog niet gebruikt zoals je hem ‘hoort’ te gebruiken maar ik ben nu al tevreden met de glans die hij geeft, om nog maar te zwijgen over de heerlijke geur. Ja, ik wil meer Tigi S-factor producten!

ingrediënten, waar ik me zelf nooit zo in verdiep…

Of dit ook meteen een heatprotector is durf ik niet te zeggen, dat staat niet duidelijk op de verpakking of site. Dat is het enige negatieve wat ik over dit product kan zeggen, ook al is ‘ie best aan de prijs, ik zou ‘m meteen opnieuw kopen wanneer hij op is! En dat heb ik niet vaak bij haarproducten.

Ik betaalde voor een sprayflacon Seriously Straight van Tigi € 15,84 in de John Beerens webshop. Dit omdat er momenteel 30 tot 40% korting is op de S-factor lijn, YAY! Normaal kost dit product namelijk € 26,40 wat ik wel erg duur vind…

Johnbeerens.com verzend snel en netjes, ik heb er nu twee keer besteld en als je voor 16.00 besteld heb je je producten de volgende dag ook echt in huis. Bij bestellingen boven de € 30 is verzenden gratis. Ook reageren ze snel op mailtjes en ik had blijkbaar een paar euro teveel betaald, dat hadden uit zichzelf direct terug gestort, dat is bij sommige webshops wel anders! Fijne webshop die regelmatig leuke kortingen heeft! 🙂

Hebben jullie ervaring met deze lijn van Tigi?

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Tigi Seriously Straight spray

  1. deijsprinses zegt:

    Geen ervaring maar wat je hier beschrijft bevalt me wel heel erg!

  2. Eva Tornado zegt:

    Hi, I liked your blog, it looks interesting! I offer you my sincere friendship!=)
    I will follow you via Bloglovin;) I love to support interesting bloggers! ^^
    I am on Bloglovin: Kisses From Europe
    Love&kiss!

Geef een reactie

