Review : Moroccanoil Gauze Bag


In de vorige post liet ik jullie al de Tigi Seriously Straight spray zien, waar ik erg tevreden over ben. Ook bestelde ik wat Moroccanoil producten waar ik al een tijdje ontzettend benieuwd naar ben. Wil je weten of ze mijn verwachtingen waar maken? Lees dan snel verder!


In de Gauze bag zitten 3 Moroccanoil producten, namelijk de Extra volume shampoo en conditioner (beide 250 ml) en de beroemde Moroccanoil treatment (50 ml), maar dan de light versie. Deze zou hetzelfde zijn als de normale versie van deze treatment, maar is speciaal voor blond en fijn haar.

Voor de Geuze bag betaalde ik € 41,85. Een flink bedrag, maar ik vond het wel een goede deal aangezien de shampoo & conditioner los al € 24,90 kosten en je er dan eigenlijk gratis een mini Moroccanoil treatment bij kreeg. Normaal kost de kleinste versie van dit treatment (100 ml) namelijk € 39,90. Dus ik vond het wel fijn om hem eerst eens te kunnen uit proberen, shampoo en conditioner komen altijd wel van pas.

Helaas is de Geuze bag limited edition en nu niet meer te koop bij John Beerens. Wel zijn de producten los te koop in de webshop.


Eigenlijk gebruik ik nooit volume shampoo. Als ik dat doe heb ik meer slag in mijn haar en ziet mijn haar er meestal springerig en niet gevoed uit. Ik vond het daarom een beetje eng om deze shampoo en conditioner te gaan gebruiken, maar het is me goed bevallen.

De producten ruiken nogal unisex, maar niet op een vervelende manier. Zo vind ik de producten van Lee Stafford vreselijk ruiken, alsof ik de after shave van m’n vader in m’n haar heb gesmeerd. Dat is bij deze producten niet het geval, de treatment ruikt zelfs wat zoeter.

shampoo, conditioner, treatment

Ik moet zeggen dat de shampoo mijn haar behoorlijk squeaky clean maakt, mijn haar voelde droog en trekkerig na gebruik en ik moest een conditioner gebruiken. Sommige shampoos verzorgen mijn haar meteen, maar een volume shampoo maakt het haar niet zwaar.
De conditioner moet je over je hele haar gebruiken, normaal doe ik het alleen in de punten. Dit was even wennen, maar de conditioner is zo licht dat het niet uit maakt, je haar zal niet sneller vet worden.

De Moroccanoil treatment deed ik in mijn handdoek droge haar en daarna liet ik het aan de lucht opdrogen. Mijn haar zag er gezond uit, alsof het net geknipt was en viel ontzettend luchtig! Ik had niet perse meer volume, maar ik had er verder ook niets mee gedaan. Wauwie! Op deze manier kan ik mijn bezoekje aan de kapper nog wel even uitstellen.


De treatment maakt je haar totaal niet vet of zwaar, mits je een klein beetje gebruikt natuurlijk. Ik vind het wel jammer dat er geen pompje bij zit en dat is lastig met doseren, maar bij de full size versies krijg je wel een pompje.

Ik ben weer erg tevreden met deze kappersproducten! Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik wil deze producten niet dagelijks gaan gebruiken omdat ze dan zo snel op gaan, deze bewaar ik liever voor af en toe en voor speciale gelegenheden.

De Moroccanoil producten zijn te koop in de webshop van John Beerens. Zoals ik al eerder aangaf vind ik dit een fijne webshop die snel en netjes verzenden, zeker de moeite waard om eens te kijken als je opzoek bent naar haarproducten!

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Review : Moroccanoil Gauze Bag

  1. jessy zegt:

    het lijken mij echt ontzettend fijne producten!

  2. deijsprinses zegt:

    Lijken me supermooie prodcuten!

  3. Jesdiny zegt:

    Ik ben zelf ook helemaal fan van de olie en het hydratating masker. Ben ook erg benieuwd naar de shampoo’s!

  4. Kimberly zegt:

    Het lijke me fijne producten!!

  5. Suus zegt:

    Klinkt als hele fijne producten om te gebruiken!

  6. Pingback: Favorieten van 2012 | beautyvictims

Geef een reactie

