No mirror make-up tag


Deze tag gaat al een tijdje rond op beautyblogs en ik vond ‘m erg grappig. Zelf maak ik geen filmpjes maak ik heb foto’s voor jullie van het resultaat.


De eyeliner is niet helemaal netjes en ik vind ‘m persoonlijk ook te dik. Ook de oogschaduw is niet mooi geblend en bij m’n wenkbrauwen ging het ook een beetje mis… Van een afstandje ziet het er best draagbaar uit maar ik ben te perfectionistisch om hiermee de deur uit te gaan. Toch vond ik het leuk om een keer te doen en het is redelijk goed gelukt vind ik zelf.


De producten die ik heb gebruikt. Het palette is Walking on eggshells van Wet ’n Wild.

Hebben jullie wel eens geprobeerd je op te maken zonder spiegel?

Dit bericht werd geplaatst in EOTD en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op No mirror make-up tag

  1. Cynthiiaa zegt:

    Haha, ik vind hem nog best goed gelukt! Behalve je eyeliner, terwijl die nog niet eens zo heel verkeerd is! ^^

  2. Bo zegt:

    Ik vind dat je het nog best goed gedaan hebt!

  3. Inderdaad, best goed gedaan! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook nog eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs Tineke

  4. joycelysanne zegt:

    ziet er goed uit hoor, ik doe het je niet na!

  5. Ik vind hem nog aardig goed gelukt hoor!

Geef een reactie

