Wishlist kerst 2012

Hallooo lieve volgers! Daar ben ik weer! Ik heb bijna 2 maanden niks van me laten horen en ik schaam me er haast voor dat ik nog een blog heb, maar ik heb het superdruk. Anyway, hierbij mijn wishlist voor kerstmis 2012!


Wij vieren kerst niet heel uitbundig, gewoon lekker gourmetten met het gezin en we mogen een cadeau van een paar tientjes uitzoeken. Niet heel spannend maar zo weet je altijd wel dat je iets krijgt wat je graag wil en waar je wat aan hebt! Ik wil natuurlijk altijd heeeeel veel dus heb ik het de kerstman dit keer makkelijk gemaakt met m’n wishlist.

Bovenin zie je een spijkergiletje die ik echt perfect vind, deze vond ik op eBay. Helaas niet meer in mijn maat dus ik zoek nog even verder. Het liefst zou ik hem customizen met studs.

Verder wil ik nog wat nieuwe nepwimpers, heb niks meer liggen en met oud&nieuw en kerst vind ik dat altijd geweldig. Snow Fairy van Lush, een bodymist van Victoria’s Secret, een nieuw Vitamine E serum van TBS en fame van Lady Gaga zou ik ook niet verkeerd vinden.

Mijn poeder van Catrice is bijna op en ik heb m’n zinnen gezet op de twin cake van NYX. Dat leuke glitterlakje van Rimmel wil ik ook wel en ik heb helemaal geen goede nude lakjes in m’n stash, die van Catrice staat me wel aan. Daarnaast zie je Gold Leaf/Million Dollar Baby van Catrice, ik heb zo’n spijt dat ik deze nooit gekocht heb! Twee keer heb ik getwijfeld, en nu zijn ze uitverkocht 😦 I want!! Daarnaast zie je It’s a trap-eze van China glaze, leuk lakje en ik heb al jaren niks meer van CG gekocht, hoog tijd dus!

Dan komen we aan bij wat random stuff. Ik ben bezig met langzaam alvast wat dingetjes voor de uitzet te sparen. Ik wil heeel graag een wake up light van Philips, deze heeft een mooi design en m’n iPhone kan ermee opgeladen worden ’s nachts! Ik heb geen problemen met vroeg opstaan, totaal niet, maar ik denk dat het wel prettiger wakker worden is met het opstaan om 05.30 in deze donkere tijden. De theedoos die je ziet is van V&D en vind ik prachtig. Heel veel theedozen zijn ‘het’ net niet, maar deze is precies goed. Ik ben gek op thee en ik wil echt een theedoos als ik op mezelf ga! Ook zie je twee grappige gitaar keukenhulpjes. Vriendlief speelt gitaar en ik vond deze leuk. Een spatel en een rasp, lol!

Zo, een heel verhaal en ik denk dat ik voor de wake up light ga -ik betaal de kerstman dan wel bij-. Daar heb ik meer aan dan al die kleine dingetjes. Die geef ik mezelf wel cadeau ^^

Wat staat er op jullie wishlist?

Tot snel! xxx Moniek

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Wishlist kerst 2012

  1. jessy zegt:

    Wat een leuke dingen! vooral die lakjes!

  2. mandy93x zegt:

    Leuke wishlist, dat lakje van Rimmel vind ik ook heel erg mooi! En Fame van Lady Gaga kan ik je ook zeker aanraden 😉

  3. deijsprinses zegt:

    Ik zie heel veel leuke zaken op je list!

Geef een reactie

