Producten opgemaakt afgelopen tijd #3

IMG_8132
De laatste keer dat ik een opgemaakt artikel online plaatste was in juli, en dat is te merken! Oeps… Ik maak er niet een te uitgebreid artikel van, maar ik wilde het nog wel even laten zien aangezien ik de afgelopen 3 maanden braaf gespaard heb.

IMG_8133
Hier heb ik vrij weinig over te zeggen. Dit zijn mijn favoriete make-up removers en deze komen in elke ‘opgemaakt’ wel terug.
IMG_8134
Heerlijke douchegel van TBS, douchegel van Oriflame waar ik een artikel over gemaakt heb en fijne Aussie shampoo en conditioner.

IMG_8136
Lekkere bodybutters van TBS en een grote fles bodylotion van Garnier, waar ik een dik half jaar mee gedaan heb en die ik een beetje zat werd na een tijd. Gewoon omdat het steeds hetzelfde is. En ik ben zo eigenwijs dat ik maar een bodylotion open wil hebben, dus ik moest deze eerst opmaken.

IMG_8137
Mini’s, voornamelijk uit de Glossybox. Vooral de L’Occitane douchegel vond ik fijn, deze nam ik in de zomer mee op reis en daar doet deze me dan ook aan denken.

IMG_8139
Mascara van Max (Action) die ik erg fijn vond, mini’s uit de Glossybox van YSL en Max Factor die ook fijn waren. En nog 3 producten van Essence die helemaal op zijn gegaan.

IMG_8140
Nagellak remover, 2 haarsprays en een doe van Christina Aguilera in mijn favoriete luchtje, Inspire.

IMG_8141
Zonproducten die weg moeten omdat ze niet meer goed zijn. Allemaal bijna leeg, Vision is wel helemaal leeg. Dat smeer je 1 keer op en het beschermt dan zo’n 6 tot 8 uur. Ideaal als ik op het terras moest werken.

Hebben jullie veel opgemaakt de afgelopen tijd?

Dit bericht werd geplaatst in Opgemaakt en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Producten opgemaakt afgelopen tijd #3

  1. acrazylady zegt:

    inp deo staat er doe.
    je hebt best veel opgemaakt. de bodybutters van tbs vind ik ook zo heerlijk

Geef een reactie

