Panp*rn #2

IMG_8103
Weer een panp*rn artikel! De vorige was van september 2011 en ik heb inmiddels weer een paar keer de pan geraakt bij een aantal producten. Ik vind het leuk om te zien welke producten zo geliefd zijn dat je de pan er van raakt. Kijk mee…
IMG_8108
In het vorige artikel had ik er net eentje opgemaakt, inmiddels heb ik de pan geraakt van een nieuwe poeder van Catrice. Daarnaast zie je een blush van Catrice in Wild Rose en een NYX cream blush waarvan je de pan niet zo goed ziet.

IMG_8109Deze 2 producten liet ik in het vorige artikel ook al zien, inmiddels is de pan wat groter geworden! Champagne & Caviar van NYX en een Essence bronzer.

IMG_8113Pan in de oogschaduwbasis van een NYC palette en mijn favoriete wenkbrauwpoeder van Wet ’n Wild heeft ook pan.

IMG_8112Palette wat ik dagelijks gebruik: Too Faced Natural eye. Inmiddels heb ik ook de pan geraakt van de kleur Velvet Revolver.

IMG_8107Mini pan in Satin Taupe van Mac, daarnaast 2 oogschaduws uit de Nude Sensation lijn van Catrice. De rechter zag je ook al in mijn vorige pan artikel.

Vinden jullie het ook zo leuk om pan te raken van een make-up product?

Dit bericht werd geplaatst in Opgemaakt, Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Panp*rn #2

  1. Amy zegt:

    Wat heb jij veel pan! Ik raak echt nooit pan in een product, het enige product waar ik op 5 jaar tijd pan heb ik ingeraakt is ook het WnW wenkbrauw palette. Verder wissel ik te vaak van product om echt pan te kunnen zien! Al zal het bij mijn Naked palette niet lang meer duren…

  2. Het Too Faced Natural eye palette vind ik erg mooi, leuke verpakking heeft het ook!

Geef een reactie

