Shoplog Primark december 2012

IMG_8194

Ik heb voor het eerst een kleding shoplog voor jullie! Dit doe ik eigenlijk nooit, omdat ik vaak niet veel kleding in een keer koop, dit lukt me gewoon niet. Primark vind ik niet altijd een geweldige winkel, daarom kijk ik altijd graag bij anderen wat zij daar geshopt hebben en hopelijk hebben jullie hier ook wat aan 🙂

Nu de Hanzelijn Zwolle met Lelystad verbindt, duurt het maar zo’n 40 minuten om vanaf Zwolle in Almere te komen! Op 12-12-12 opende daar de Primark en ik had een kort dagje school dus ik besloot even langs te gaan bij de nieuwe Primark! Ik was er rond 1 uur en het was gekkenhuis, ik heb even in de rij moeten staan bij de ingang, nog langer bij de paskamers en maar een paar minuutjes bij de kassa’s. Het was druuuuk!

IMG_8196
Sloffen! Ik draag eigenlijk nooit sloffen maar deze vond ik leuk, ze waren € 6.

IMG_8204
Een heerlijke chill-kerst broek! Hij is lekker zacht van een soort fleecestof, deze was € 7.

IMG_8201
Dit jasje is de reden dat ik naar Primark ging, gelukkig stond hij ook goed dus deze kan ik van m’n wishlist afstrepen! Ook gelijk mijn duurste aankoop, € 29.

IMG_8200
Ik zag een meisje lopen dat deze aan het passen was en ik vond hem zo leuk dat ik hem zelf ook heb gepast. En met succes, deze ging voor € 21 mee naar huis.

IMG_8203
Deze tas kon ik ook niet weerstaan. Hij is perfect voor als ik niet veel hoef mee te nemen naar school. Mijn andere kleine tas is helemaal versleten en was nodig aan vervanging toe. Hier past wel een A4 map o.i.d. in en de bovenkant kan dicht met een rits! Deze was € 12.

IMG_8202
Hoewel ik slechte ervaringen heb met sokken van Primark, kon ik deze niet weerstaan voor € 2.

Komen jullie vaak bij de Primark?

Dit bericht werd geplaatst in Shoplog en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Shoplog Primark december 2012

  1. acrazylady zegt:

    ben er in Nederland nog nooit geweest, maar woon dan zelf ook helemaal in het oosten van het land. ben al wel twee keer in Ierland bij de Primark geweest

  2. wat een leuke dingetjes heb je gekocht! ik woon vlakbij de primark dus ik ga best wel vaak langs.. erg slecht voor mijn portemonnee!

  3. Kaylani zegt:

    Leuke aankoopjes! Tijd dat ik ook weer eens naar de Primark ga haha!

  4. Jolet zegt:

    Leuke aankoopjes! Ik wil ook graag naar de primark, maar dan moet ik nog redelijk ver reizen..

  5. Marleen zegt:

    Ik vind de broeken altijd heerlijk zacht! Deze is echt leuk! Je jas is ook prachtig, zoiets zoek ik ook nog! Je tas lijkt heel erg op die van mij die ik van Primark heb:) xx

  6. Hele leuke koopjes. Die pyjama broek lijkt me echt zó lekker zitten! En de 2 jasjes zijn ook echt geweldig. Vooral degene met mauwen. Die tas is ook super leuk! Zo eentje wil ik ook en die sokken: (Mi)wauuw! amazing. x

  7. Chiara zegt:

    Superleuke spullen heb je gekocht! Ik vind je jas echt prachtig!

  8. Lotte zegt:

    Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik vind de Primark echt leuk!

  9. Michelle zegt:

    Wat een leuke dingen heb je gekocht. Die tas is echt heel mooi. Ik denk dat ik hem ook ga halen. X

  10. hmarieke zegt:

    Leuke items heb je gekocht, ik ga morgen misschien een poging wagen, maar zie nu al op tegen de drukte..

Geef een reactie

