Review: Neutrogena pink grapefruit peeling

IMG_7229
Neutrogena is een merk dat lastig te krijgen is in Nederland. Gelukkig is het in Duitsland wel te koop. Ik had er veel over gelezen en ik nam deze peeling uit nieuwschierigheid mee toen ik in Duitsland was.
IMG_7228
De geur van grapefruit is flink aanwezig, zelf ben ik niet echt dol op grapefruit, maar de geur went wel.

IMG_7230Deze peeling is voor dagelijks gebruik, ik heb een droge huid en gebruik hem een keer per week. Mijn huid voelt na gebruik iets droger dan normaal, maar dit heb ik eigenlijk altijd als ik heb gescrubt.

IMG_7233
De substantie is een beetje sticky en in eerste in instantie denk je misschien dat je veel nodig hebt, maar als je wat water toevoegt begint het wat te schuimen en gaat verdelen makkelijker. Je voelt heel licht de kleine scrubdeeltjes.

Ik vind dit een prima peeling maar niet heel bijzonder. Deze gebruik ik graag op dagen waarop ik geen zin heb om ‘hardcore’ te scrubben. Misschien als je last hebt van een vette huid of acne dat dit wel prettig werkt voor jou. Ik ben niet gek van de geur maar hij doet z’n werk prima.

Voor deze peeling heb ik zo’n € 5 betaald bij de DM drogist in Duitsland. Mocht je benieuwd zijn naar de producten van Neutrogena en je bent eens in Duitsland, ga eens kijken bij de DM, ze hebben namelijk nog veel meer producten!

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Review: Neutrogena pink grapefruit peeling

  1. deijsprinses zegt:

    Ik dacht dat Neutrogena enkel in handcrème dealde!

  2. Silvy zegt:

    Jammer dat ‘ie niet zo bijzonder is, maar hij klinkt opzich wel fijn! 🙂

  3. Lotte zegt:

    Jammer dat je niet heel enthousiast bent, ik kende het merk niet.

Geef een reactie

