Quick tip: sportartikelen bij Action!

Zoals veel andere meiden ben ik ook begonnen met 30 day shred. Ik vind het heerlijk en heb dag 4 er net op zitten.
Gister was ik bij de Action en daar zag ik dat ze matjes en gewichten verkochten! Ideaal. Dit wilde ik even met jullie delen.Image

Voor het matje betaalde ik ā‚¬ 3,99 (hij is wel erg dun) en voor de 1 kg gewichten ā‚¬ 2,69. Deze waren ook verkrijgbaar in 0,5 kg. Verder hadden ze nog wat andere sport dingen, maar die vond ik niet zo interessant en heb je ook niet nodig met 30 day shred.

Zijn jullie toevallig ook bezig met 30 day shred?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Quick tip: sportartikelen bij Action!

  1. Wauw, keep upt he good work lady! Dankjewel voor de tip! Ik wil ook gewichten thuis hebben, want dat kan je zo even tussendoor doen. šŸ˜€ Hebben ze ook gewichten van 2,5 g? :O DAMN, ik was vrijdag in de Action, maar ging erin en er weer uit.. had ik nu maar opgelet. xD

  2. Amanda zegt:

    Dat is goedkoop zeg! Had niet gedacht dat de Action dat zou verkopen.

  3. Tessa zegt:

    Ben benieuwd hoe de shred je bevallen is šŸ™‚

  4. Bo zegt:

    Netjes! Ik wist niet dat Action die gewichten had, ik ga ze denk ik ook maar halen!

  5. Silvy zegt:

    Bedankt voor de tip!! šŸ™‚

  6. iris zegt:

    Dank je voor de tip!
    Ik doe ook aan 30DS heb jij het afgemaakt? & hoe beviel het?
    groetjes!

Geef een reactie

