Minder updates…


Deze week zijn er wat minder updates! Dit komt omdat mijn computer vandaag even opnieuw geinstalleerd wordt, en ik dan geen Photoshop heb. Ik heb wel Photoshop op mijn Mac Book, maar ik werk liever op mijn computer, op mijn laptop staan geen actions waardoor ik snel kan werken en dan heb ik tenminste een muis.

Helaas heb ik ook niet vooruit kunnen schrijven want ik heb een druk weekend gehad. Dan weten jullie waarom het de komende dagen wat stiller hier zal zijn!

Hebben jullie mijn blogsale al gezien?

foto via weheartit.com

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Minder updates…

  1. Wat balen zeg, maargoed moet ook gebeuren.
    Liefs, xxx

  2. Nicole zegt:

    Vervelend, maar dat zijn de dingen die ook gebeuren moeten! Tot snel!

  3. Ah, too bad! Het is wel belangrijk!

Plaats een reactie