Review : Oriflame producten


Een poos geleden (lees: september vorig jaar) was ik op een Oriflame make-up party. Toen heb ik wat spulletjes besteld en vandaag vertel ik jullie wat ik ervan vind!

Tijdens de make-up party gingen we ons gezicht reinigen, verzorgen en daarna mochten we onszelf opmaken. De vrouw van Oriflame deed alles voor op de moeder van mijn vriendin.

Ik was niet erg onder de indruk van het pigment van de oogschaduws, en de kwasten die we mochten gebruiken waren ook erg slecht helaas. De medewerkster deed oogschaduw op bij de moeder van mijn vriendin, maar er belandde meer onder haar ogen dan erop, vreselijk.

Toch zag ik in het foldertje een aantal producten die me wel aanspraken. Ik zag een heerlijke douchegel, mooie blush en lipstick. De lipstick en blush heb ik die avond ook getest, maar de douchegel was er niet dus die bestelde ik op de gok.


Nature Secrets Exfoliating showergel mint & raspberry € 5,95
De douchegel ruikt naar mint en framboos en bevat kleine scrubdeeltjes die je huid lekker zacht maken. Ik wist niet goed wat ik van deze douchegel moest verwachten, ik houd ook niet zo van mint maar je merkt er niet veel van, hij is heerlijk fris. Deze bewaar ik nog even voor de zomer.


Oriflame perfect blush in Glowing Peach € 12,95
De blush in Glowing Peach is mooi peachy met een gouden glow, just how I like it! Hij doet me erg denken aan Pearlescent pink van Wet ’n Wild, maar deze is minder gepigmenteerd. Wel kan je hem goed opbouwen.


Oriflame Beauty Wonder Colour Lipstick in Coral Wave € 8,95
De lipstick is lekker fel, maar je kan hem ook goed subtiel aanbrengen. Ik hem ‘m in de kleur Coral Wave en hij ruikt naar Nivea creme. Hij is niet heel romig maar ook niet heel droog, doet me qua substantie een beetje aan NYX lipsticks denken.

Blush & lipstick.

Ik vind de producten van Oriflame leuk om een keer geprobeerd te hebben, maar niet heel bijzonder, ik zou de make-up niet snel opnieuw kopen maar de douchegel vind ik wel erg fijn. Ik ben niet echt onder de indruk van het merk, helaas!

Hebben jullie wel eens wat van Oriflame gebruikt? Wat vond je ervan?

Dit bericht werd geplaatst in Reviews. Bookmark de permalink .

8 reacties op Review : Oriflame producten

  1. Ik kon het merk nog niet, maar ik dacht dat de scrub een smoothie was, whut! xD Het ziet er wel mooi uit, jammer dat je geen wauw-effect hebt. 🙂

  2. bunniesandpeacesigns zegt:

    Die lipstick vind ik wel heel mooi trouwens! Ik ken het merk verder niet.. Voor de prijs zal ik het denk ik toch laten liggen…

  3. Manon zegt:

    Wat een prachtige lipstick! Ik heb alleen niet zoveel fijne ervaringen met Oriflame, maar de producten zijn vaak wel mooi 🙂

  4. springvibes zegt:

    Jaaa een post ! Mooie lipstick ! Kende het merk nog niet 😉
    x SpringVibes

  5. Ziet er allemaal goed uit.
    Liefs, xxx

  6. Ik kocht vroeger best wel eens wat van Oriflame, niet veel beauty maar wel heel vaak juweeltjes, die zijn erg mooi!

  7. marianne de blanken zegt:

    dit merk bestaan al meer dan 40 jaar,

  8. Pingback: Producten opgemaakt afgelopen tijd #3 | beautyvictims

Plaats een reactie