Wishlist

Leuke dingetjes die ik graag wil hebben. Kijk verder naar mijn wishlist!


1. W7 Africa blush, omdat ik ‘m er gewoon gaaf uit vind zien 🙂

2. 3 lakjes van The Muppets collectie van OPI. Van wat ik gezien heb spreekt Rainbow Connection, The fresh frog of Bel Air en Divine Swine me het meest aan.

3. Mac mineralize skinfinish in Petticoat. Mooi maar duur. Ik heb nog geen MSF van Mac en iedere keer denk ik ‘oooh die wil ik’ maar ik koop ze nooit, en achteraf heb ik weer spijt als de limited edition is uitverkocht.

4. St. Ives apricot scrub, ik heb er al veel over gehoord en het lijkt me gewoon fijn om een keer uit te proberen.

5. Milani baked blush, ik heb er een paar op m’n wishlist staan: Rose D’oro, Corralina en Luminoso. Ik heb nog helemaal geen enkele baked blush dus het wordt tijd!

6. Mac paintpot(s). Het liefst Rubenesque, maar Bare Study lijkt me ook mooi.

7. Ik. Heb. Spijt. Natuurlijk heb ik ook de Semi Precious collectie van Mac aan me voorbij laten gaan, en achteraf ontdek ik dan altijd de meest prachtige producten. Ik wil heel graag Blue Sheen en Smoked Ruby. Pretteh!

8. Escada Taj Sunset parfum. Ik kreeg 2 cadeaubonnen met een tester van deze parfum, en ik vond ‘m heerlijk. Ik wilde graag met die cadeaubonnen deze parfum halen, maar ik zag dat hij in prijs was verlaagd bij de Etos, waarschijnlijk omdat het een LE is. Maar natuurlijk zijn mijn cadeaubonnen van de DA, en altijd als ik iets koop is het 2 weken later goedkoper. Dus ik wacht rustig af tot hij ook bij de DA goedkoper is 🙂

9. Sigma complete brush kit. Intussen heb ik zo ongeveer al de zelfde kwasten bij elkaar gespaard, maar ik wil deze gewoon. Ik wacht nog even op een leuke deal.

10. China Glaze Skyscraper nagellak. Mooi.

11. Leeg Mac quad. Geen idee welke oogschaduws ik er in wil hebben, maar ik wil deze gewoon!

Wat staat er op jullie wishlist?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Wishlist

  1. Mandy zegt:

    Mooie wishlist, de w7 blush is erg mooi heb deze nou al een tijdje en ben er nog steeds blij mee

  2. Suzanne zegt:

    Je hebt een mooie wishlist!

  3. Die lakjes en de kwastenset zijn heel leuk.
    Mooie wishlist.
    Liefs, xxxx

  4. kashmira zegt:

    Mooie wishlist! Ik kan me goed voorstellen waarom je sommige dingen wilt hebben 😉

  5. Pingback: EOTD : Blue Sheen « beautyvictims

  6. Pingback: Mini shoplog + swatches « beautyvictims

  7. Pingback: Wishlist #2 | beautyvictims

Plaats een reactie